Το πρώτο μήνυμα της καμπάνιας «Να θυμάσαι το ραντεβού σου κάθε 3 μήνες» είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας που ανέφερε ότι οι περισσότεροι πολίτες δεν γνωρίζουν ότι το αίμα έχει ημερομηνία λήξης (περίπου ένα μήνα) άρα υπάρχει συνεχής ανάγκη αναπλήρωσης αποθέματα.
Δήμοι όλης της Αττικής (Βριλήσσια, Κερατσίνι & Δραπετσώνα, Μοσχάτο-Ταύρος, Άγιος Δημήτριος , Γλυφάδα, Πειραιάς , Πετρούπολη, Ελευσίνας, Νίκαιας Αγ. Ι. Ρέντη, Δημοτικά Ιατρεία Δήμου Αθηναίων) ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες ανάγκες της κοινωνίας και στηρίζοντας ενεργά την αιμοδοσία, συμμετείχαν στην εκστρατεία «Αιμοδοσία 365».
Οι δήμοι στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών για αυτό το ευαίσθητο θέμα, ανάρτησαν τις αφίσες των εκστρατειών σε κεντρικά σημεία των πόλεων τους και διέδωσαν τη δράση μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Με την πολύτιμη βοήθεια των διευθυντών Αιμοδοσίας των Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων της χώρας ΠΓΝ Ρίου Πατρών, ΠΑΓΝΗ Ηρακλείου, ΠΓΝ Ιωαννίνων, Π.Γ.Ν. Λάρισας Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης, Π.Γ.Ν. Αττικό, Π.Γ.Ν..ΑΧΕΠΑ, που υιοθέτησαν την δράση «Αιμοδοσία 365», μεταφέρθηκε το μήνυμα της δράσης σε όλη την Ελλάδα με προβολή σε κεντρικά σημεία αιμοδοσίας των πόλεων και αναφορές στον τοπικό τύπο.
Μια καλή επέκταση ιδέας πρέπει να έχει σαφήνεια, συντομία και συνοχή. Και αυτή ήταν η βάση δημιουργίας των βίντεο της δράσης που δημοσιεύτηκαν σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης @aimodosia365. Επιπλέον δημιουργήθηκαν τηλεοπτικά σποτ https://www.youtube.com/watch?
Η δράση «Αιμοδοσία 365» διοργανώνεται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο – Μονάδα Αιμοδοσίας Αρεταίειου Νοσοκομείου Αθηνών με τη χορηγία του Ιδρύματος Λάτση και στοχεύει στη διερεύνηση της ανάπτυξης ενός στρατηγικού σχεδίου επικοινωνίας για την προσέλκυση και διατήρηση αιμοδοτών στην Ελλάδα.